Սեպտեմբերի 4

Իմ ամառային ճամփորդությունները

Ես շատ եմ ճամփորդել  այս ամառ ii ։ Օրինակ, իմ ամենաերկար ճամփորդությունը ես գնացել եմ իմ ընտանիքի հետ իմ տնից 254կմ հեռավորության վրա է մենք այդ ճամփորդությունը  գնացել ենք ավտոմեքենայով։Գնացել էինք Սիսիան, Քարահունջ։ Քարահունջում գնացել էին օգօստոսի 11ին հին Նավասարդի օրը, այդ օրը  մենք տեսանք Քարահունրի քարերի անցքերից Օրիոն համաստեղությանը ։ Ամեն մի քար նայում էր մի աստղի կամ մոլորակի։ Քարահունջը հին աստղադիտարան է եղել, այդ պատճառող քարերը այնպես են դասավորված, որ ամեն քարից կարելի է տեսնել մի աստղ։Դրանից բացի ես քարերի Գառնի հեթանոսական տաճարը և քարերի սիմֆոնիա եմ գնացել։ Ինչպես նաև գնացել եմ Սևան։ Այս ամռանը ընտանիքով գնացել ենք նույնպես Գյումրի, այն շատ գեղեցիկ քաղաք է։ Մենք զբոսնեցինք հին փողոցներով:ամառը շատ հետաքրքիր անցավ։


Posted 4 Սեպտեմբերի, 2022 by arturblogmskh in category Հայրենագիտություն

Leave a Comment

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*