Մայիսի 23

Երրորդ ուսումնական շրջանի հաշվետվություն

  • Քո ձեռքբերումները, դժվարությունները,

Ես շատ նոր գիտելիք եմ ձեռք բերել, բոլոր դժվարությունները հաղթահարելով։

  • Հաջողված նախագծերը, աշխատանքը, ինչո՞ւ ես համարում հաջողված։

Կարդում ենք Աղայան

Ձոն մայրիկիս

Մայրենի

Ընթերցողական նախագիծ

Ընթերցանություն

Ես համարում եմ այս նախագծերը և աշխատանքը հաջողված որովհետև նրանք միաժամանակ ամենահետաքրքիր և ամենատեղեկատվական նախագծերը և աշխատանքն էին։

  • Քո գրած ամենագեղեցիկ շարադրությունը,

Մայրենի

  • Չորս ամսվա ընթացքում կարդացած ամենահետաքրքիր գիրքը, ստեղծագործությունը,

Ամենահետաքրքիր ստեղծագործությունը վերջի չորս ամսվա ընթացքում եղել է <<Ոսկե քաղաք>>։

  • Ի՞նչ սովորեցի, ի՞նչն եմ կարևորում։

Այս չորս ամսվա ընթացքում ես սովորեցի տարբեր բաներ և ամրապնդեցի շատ գիտելիքներ օրինակ՝ գոյականը և ածականը։

  • Քո առաջարկները , դիտարկումները,

Ես առաջարկում եմ ավելացնել ավելի շատ թարգմանչական նախագծեր։

  • Ներկայացրու ամսվա ընթացքում գրադարանում կարդացած գրքերի հաշվետվություն։

Մայրենի


Posted 23 Մայիսի, 2024 by arturblogmskh in category Մայրենի

Leave a Comment

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*