Մայիսի 22

Չորրորդ վերջաբանը

Բուրատինոյի ընկերներից մեկն իրեն ասաց,որ եթե նա ցանկացած իրականություն ճիշտ ասի, ապա իր ունեցվածքը կկորչի։ Բուրատինոյին դա դուր չեկավ և նա սկսեց գրքեր կարդալ, որ իմանա՝ ոնց անի, որ ճիշտն ասի ու իր ունեցվածքը չկորչի։ Եվ գրքերից մեկում գրված էր, որ նա պետք է երկնքին տաս անգամ ասի․

-Ես չեմ ուզում սուտասան լինել, ուզում եմ իմ քիթը երկարի իրականությունն ասելիս ։

Հետո մի մարդ եկավ Բուրատինոյի տան մոտ ու ասաց․

— Այս տունը իմն է

Իսկ Բուրատինոն նայեց երկքին և ասաց ․

-Ես չեմ ուզում սուտասան լինել, ուզում եմ իմ քիթը երկարի իրականությունն ասելիս ։

-Ոչ, սա իմ տունն է։

Ու հասկացավ, որ ճիշտն ասաց և քիթը երկարեց։

Դրանից հետո նա որոշեց քաղաքին օգնել  ու իր աշխատած գումարով քաղաքի համար օգտակար բաներ կառուցել։ Այդպիսով քաղաքը զարգացավ ու դարձավ ամենա զարգացածը աշխարհում, իսկ Բուրատինոն ամենա հարուստը դարձավ։

 


Posted 22 Մայիսի, 2022 by arturblogmskh in category Մայրենի

Leave a Comment

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*