Մայիսի 25

Մայրենի

  1. Ո՞րն է քո սիրելի վայրը Արևելյան դպրոցում, կցի՛ր նաև լուսանկարը։

Մեր դպրոցի բակը։ Մեր դպրոցի բակը շատ սիրուն է, այնտեղ շատ ծաղիկներ են աճում և ամեն տարի այն դառնում է ավելի և ավելի լավը։

  1. Ո՞վ է դպրոցի քո ամենալավ ընկերուհին, ընկերը, ուսուցիչը, որ միշտ քեզ օգնել է: Նկարագրիր և բնութագրիր նրան։

Դանիելը իմ ամենալավ ընկերն է առաջին դասարանից, նա բարի և ընկերասեր է։

  1. Ո՞րն էր այս տարվա քո ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմի՛ր այդ նախագծի մասին: Կցիր նաև հղումը։

My hobby նախագիծը մենք պատմում ենք մեր հոբբիի մասին իմ հոբբին տարբեր հետաքրքիր բաներ լուսանկարել, ավելի շատ գրել եմ իմ հոբբի մասին գրառման մեջ։

My hobby

  1. Ի՞նչ  գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։ Կցի՛ր ցանկը, բլոգիդ «Իմ գրադարանը» բաժնի հղումը։

իմ գրադարանը

  1. Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը: Կցիր հղումը։

Գոհար վարդն էր շղարշ առել
Արփիական վեհ վարսերից,
Ծավալվում էր հուսկ վերևում, վարսերից վեր,
Ծաղկածիծաղ ծովն երկնային:

Վարդաստանն էր շողարձակում հազարերանգ
Ծիծաղածուփ ծաղիկների երփնախաղով.
Սոսն ու սոսախն էին սփռել այնտեղ բոսոր
Դալարագեղ ոստերն իրենց:

  1.  Ի՞նչ գիրք ես կարդում հիմա, գրի՛ր վերնագիրը, հեղինակի անունը։

Հ․Թումանյանի գրած հեքիաթների գիրքը։

  1. Ո՞րն էր այս տարվա քո սիրելի առարկան և ինչո՞ւ։

Ես ունեմ մի քանի սիրելի առարկա մաթեմատիկա ես սիրում եմ մաթեմատիկան, որովհետև այնտեղ  ամեն ինչ ճշգրիտ է, եթե ճիշտ ես հաշվել, կասկած էլ չունես։ Մայրենին ես սիրում եմ, որովհետև պետք է մարդ գրագետ լինի։ Ֆիզկուլտուրան էլ թարմացնում է։

  1. Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։ Թվարկի՛ր, տեղադրի՛ր պատումներիդ հղումներն այդ ճամփորդություններից։

Պատում — Եղիշե Չարենց

Ճամփորդապատում

 

  1. Պատմիր քո ընտրությամբ գործունեության մասին։ Ի՞նչ դասընթաց ես ընտրել, ո՞վ է ուսուցիչը, ինչպե՞ս եք աշխատում, ի՞նչ եք ստեղծել․․ես շատ սիրուն նկարներ եմ արել․

Կինո — ֆոտո, ուսուցիչը Սմբատ Պետրոսյան, մենք գնում ենք տարբեր տեղեր և սիրուն բաները նկարում։

  1. Ի՞նչ կանես  6-րդ դասարանում, որ չես արել 5-րդ դասարանում:

Ես արդեն սկսել եմ ծրագրավորման լեզու  սովորել, մյուս տարի ավելի լավ կսովորեմ։

  1. Նշիր մեկ բան, որը քո այս տարվա ձեռքբերումն ես համարում։ Ձեռքբերում եմ համարում համակարգչային հմտությունները, սկսել եմ սովորել Python ծրագրավորման լեզու, ինչպես նաև սկսել եմ հետաքրքրվել պատմվածքներ կարդալ և սկսել եմ ավելի արագ կարդալ։
  2. Միջին դպրոց գնալուց հետո ամենաշատը ի՞նչ կամ ո՞ւմ կհիշես Արևելյան դպրոցից։ Կհիշեմ իմ ուսուցիչներին, ընկեր Մերիին։ Դպրոցից կհիշեմ մեր լողավազանը, բակային խաղերը։
  3. Քո կարծիքով ի՞նչ է սպասվում քեզ Միջին դպրոցում: Ավելի դժվար ու նոր առարկաներ։
  4. Քո կարծիքով ի՞նչ կա Միջին դպրոցում, որ չկա Արևելյան դպրոցում։ Շատ ընտրությամբ գործունեության խմբակներ կան, մեծ գրադարան կա, տարբեր մարզաձևեր կան։
  5. Ո՞րն ես համարում քո այս տարվա լավագույն լուսանկարը, տեղադրի՛ր այստեղ:
  6. Ի՞նչ հարց կավելացնեիր այստեղ։

Ինչ՞ու ես ուզում սովորել միջին դպրոցում։


Posted 25 Մայիսի, 2023 by arturblogmskh in category Մայրենի

Leave a Comment

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*