Սեպտեմբերի 21

Առաջին օրը դպրոցում

  • Դպրոցում ի՞նչն էր ամենից շատ Ջիմին դուր եկել, ըստ քեզ ինչո՞ւ: ծամոնի խաղը, որովհետեվ ծիծաղալի էր։
  • Գրի՛ր, թե ինչն է ուրախացնում, ինչն է տխրեցնում քեզ դպրոցում: Ինձ ոչինչ չի տխրեցնում, իսկ ուրախացնում են դասարանական խաղերը։
  • Գրիր, թե ինչ խաղեր ես դու նախընտրում խաղալ դպրոցում։ Ես սիրում եմ խաղալ բռնոցի, որովհետև հավես է։
  • Հիշի՛ր այն օրը, երբ դու առաջին անգամ ոտք դրեցիր դպրոց: Գրի՛ր այդ մասին «Իմ առաջին օրը դպրոցում» վերնագրով:

«Իմ առաջին օրը դպրոցում»

Չորս տարի առաջ ես գնացի դպրոց ։ Այդ օրը առավոտից մեր տանը ուրախություն էր տիրում ։ Մայրիկն ու հայրիկը ինձ նախապատրաստում էին դպրոց գնալուն։ Հայրիկս փուչիկներ էր փչում, իսկ մայրիկը իր հերթին պարապ չէր մնում և դասավորում էր իմ պայուսակը ։ Վերջապես մենք հասանք դպրոց, այնտեղ շատ ուրախ էր։ ՈՒրախ երգ ու պարուվ մտանք դասարան։

Պատմվածը համառոտ պատմիր (բանավոր):


Posted 21 Սեպտեմբերի, 2021 by arturblogmskh in category Մայրենի

Leave a Comment

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*